Pengajaran Dan Pembelajaran Dari Rumah

Cool Pengajaran Dan Pembelajaran Dari Rumah References. Penglibatan pelajar yang masih muda di dalam kelompok. Muat turun surat pemakluman (31 kb) muat turun manual pdpdr (363 kb) muat turun slaid manual pdpdr (1.56 mb) hits:

Manual PdPR Manual Pengajaran dan Pembelajaran di Rumah 2020 YouTube
Manual PdPR Manual Pengajaran dan Pembelajaran di Rumah 2020 YouTube from www.youtube.com

Muat turun surat pemakluman (31 kb) muat turun manual pdpdr (363 kb) muat turun slaid manual pdpdr (1.56 mb) hits: Pelajar sekolah menengah seri ampang muhammad izzat mohd fairus, 16, (kanan) dan adiknya nur iris arissa mohd fairus, 11, (kiri) mengulang kaji pelajaran menerusi. Manual pengajaran dan pembelajaran di rumah.

Manual Pengajaran Dan Pembelajaran Di Rumah.


Pelajar sekolah menengah seri ampang muhammad izzat mohd fairus, 16, (kanan) dan adiknya nur iris arissa mohd fairus, 11, (kiri) mengulang kaji pelajaran menerusi. Kaedah pembelajaran dan pengajaran di rumah. Muat turun surat pemakluman (31 kb) muat turun manual pdpdr (363 kb) muat turun slaid manual pdpdr (1.56 mb) hits:

Pengajaran Dan Pembelajaran Di Rumah (Pdpr) Adalah Norma Baharu Yang Perlu Dihadapi Oleh Warga Pendidikan.


Manual pengajaran dan pembelajaran di rumah dibangunkan bertujuan untuk membantu guru melaksanakan pengajaran dan pembelajaran di rumah (pdpr) sebagai alternatif. Penglibatan pelajar yang masih muda di dalam kelompok.

Belum ada Komentar untuk "Pengajaran Dan Pembelajaran Dari Rumah"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel